Subscribe:

Pages

Followers

Monday, March 8, 2010

18 sx . Jangan Bukak Kalau Tak Cukup Umur

Salam peace to all readers.

Tak sangka korang bukak juga ehh ? Dah cukup umur ke belum ni? Kalau tak cukup umur , sila tekan ALT + F4 sekarang yee. Sebab belum terlambat untuk anda beredar.. Hahaha :)

Ok , this entry ,sebenarnya aku buat just nak tanye pendapat  korang je. As a perempuan , korang mesti terfikir , yang lelaki ni suka perempuan yang seksi seksi je kan? Tapi korang sebenarnya tak tahu , lelaki sejahat jahat mana pun , dia akan cari perempuan yang cukup kain jugak :) betul tak lelaki?? Tak betul? Tipu la .

So sekarang ni , sila la berdebat. Betul tak apa yang aku cakapkan ni. Huhu :)



Ko rasa , perempuan yang bercirikan gambar di atas ni lebih layak jadi bini kau ataupun....









  ( SILA SCROLL KE BAWAH )















Yang Ini?

 

dan yang ini?



Nota Akhir :- Aku rasa gambar yang bawah tu sesuai la jadi BINI aku kelak. Haha ! Takpun yang ada ciri-ciri macam tu :) Kalau tade , aku usaha supaya bini aku berubah jadi mcam dia. Pakai tudung , baik hati , pemurah dan segalanya2 lah. Nasib tak baik la sapa jadi bini aku nanti.hahaha

Aku yakin ramai yang pilih no 2 daripada no 1. Kih3 :)


Persoalannya , kenapa makin ramai wanita sekarang dah tak reti nak pakai baju secara proper? Macam dalam gambar pertama. Macam baju tidur betul tak??

Sapa sokong aku sila comment sekarang. Hahah!

p/s:- all picture taken from google
 

23 comments:

Pipi Muncet said... [Kalau Berani Jawablah :)]

seindah hiasann adalah wanita solehah. ceiii :p

Zephyr said... [Kalau Berani Jawablah :)]

kain sekarang kan mahal :)

luZ a.k.a peRmataPuTiH said... [Kalau Berani Jawablah :)]

klau la boleh..aku nk yg bwah 2...sjuk hti ne tgok..
tol x???

fareedh86 said... [Kalau Berani Jawablah :)]

btol2

fareedh86 said... [Kalau Berani Jawablah :)]

btol2

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

pipi munchet :- betul! ssh nak jadi wanita solehah skarang..

zephyr :- ceh! beli emas berjuta2 ada, kaen tak cukup duit nak beli.haahaha...

fareed :- sgt betul!

permata putih :- hehe. beku hati kalau dpt bini cam tu wei.. tak cari laen.hahaha

Ery Farieha said... [Kalau Berani Jawablah :)]

org kate,seksi tu just sedap mate memandang.
hahahaha.

insyaAllah aku akan pkai proper =D

awek kau pakai cmne lak?

tricksrex said... [Kalau Berani Jawablah :)]

haha aku sokong pp muncet!
dah pic 1 tu mmg baju die wat tidor tu haa..
hahaha..
pandai2 la kaum lelaki tilik nak mcm mane..

aidajoe said... [Kalau Berani Jawablah :)]

gamba atas:girlfriend material
gamba bawah:wife material..

kalo bro bawak balik bakal bini cam gamba atas tuh,kompem terkejut satu family kot..huhuhu

MX said... [Kalau Berani Jawablah :)]

tanda-tanda kiamat...

yang apabila wanita berpakaian...tetapi hakikatnya...telanjang...

adrina sidek said... [Kalau Berani Jawablah :)]

dah die nak tdo..pakai la baju tdo..ahaks~

ain_dira said... [Kalau Berani Jawablah :)]

dorang rs hawtttt tu yg terselak bagai...

zati said... [Kalau Berani Jawablah :)]

pempuan yg baik hanya untuk lelaki yg baek
klu nk yg baik, dri sndri kne jadi baik dlu
betul x??
hehe

kbyknnya mcm tuu laa tpi mnta2 d jauhkn
biasalaa dunia d akhir zaman nie
mcm2 je bdk2 sekarang
nauzubillah min zalin

Pisyek said... [Kalau Berani Jawablah :)]

oh, cmne nk tau seseorang tu pemurah bile tgk gambar beliau?

boleh tau ke?

hehe.. =P

salam ziarah dari www.pisyek.com

starsyeea said... [Kalau Berani Jawablah :)]

jgn risau kalian sume...good dudes deserve good babes...kan,kan?? (^_^)

| Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said... [Kalau Berani Jawablah :)]

betul gak tewh..:)

cocoemonella said... [Kalau Berani Jawablah :)]

la, dah kamu pun letak pic pmpuan ats katil mmg la mcm baju tido..

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

ery fariesha :- awek aku ok la. pakai tudung. :) tgh cuba nak didik dia mcm mana nak jadi lebih perfect.

triksrex :- Hehe! aku cari gambar, tapi ada yang gambar terlebih terbukak sana sini, ni je la paling tak seksi. huhu. tapi betul kan, skarang ni ada raamai orang pakai baju cam ni bila kuar jalan2..

aidajoe :- hahaha! of course. kalau sapa nak bawak balik girl mcm tu, kena suruh girl tu pura2 jadi bek laa.hahaha

mx :- kita doakan agar dorang dapat petunjuk allah.

adrina sidek :- hehe :P tu gbr cnth jee.. :)

ain dira :- kih3. yela. mmg la hot. tu sbb la dorang bukak sana bukak sini. bagi masuk angin.hahaha

zati :- moge2 kita didalam golongan yang baik2.

pisyek :- kita boleh tahu , orang tu mcm mana , dari segi pemakaian, cara percakapan dan banyak lagi. :) sebab kita pandai mentafsir. ewahh@! hahaha..

starsyeaa :- yes

inciktaktaopape said... [Kalau Berani Jawablah :)]

pakai tudung pown kalo da prangai camtu...
snap gamba camtu..
aduh~~~~...
ape2pown kalo boleh yg terbaik la tok pilihan ibunda dan ayahanda...
hahaha...
yela..
sejuk je hati depa nnt...

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

nama pon perempuan fiq. tak tangkap gbr tak sah. :)

huhu :D

ParkAir said... [Kalau Berani Jawablah :)]

aku suka yang pertama, tapi mesti la tunjuk kat aku je kekeke..

PutraRocker said... [Kalau Berani Jawablah :)]

aku nak no 1 weh..hahhaah

ery said... [Kalau Berani Jawablah :)]

lawa ke heliza tu.. ermm.. ok la...

Post a Comment

Menarik .. Tertarik .. Memang De'Boom

Kurang duit BELANJA? nak dapat duit tambahan secara PERCUMA?

Senang je tak perlu credit card , mudah dan selamat.

Klik DAFTAR sekarang!

Recent Posts