Subscribe:

Pages

Followers

Sunday, April 19, 2009

aku jadi banana?

Short and simple entry .

This week aku ditugaskan untuk menjadi sebuah pisang ( moskot ) untuk event sweat and sweet day kat kolej aku.  Ada kereta berhias , battle of the band , booth for every school yang ada kat kolej ptpl shah alam ni , makan-makan dan lain-lain lagi.

Tak silap aku , ada beberapa band indie akan datang untuk memeriahkan majlis ni , seperti The Times , Bunkface  , Estrella , emm dan banyak lagi. Tak ingat aku nama-nama band dorang tu. hehehe~ . Rolling on the floor

Dan tugas aku pada that day pulak , ialah menjadi moskot pisang ( Banana in Pyjamas ). huhu~ kelakar pulak. Sah-sah aku takleh lupakan saat-saat ni nanti. haha~ yelah jadi moskot pisang weii..miahahah tak boleh blah. Kalau jadi moskot ultraman ke , superman ke , takpalah jugak .. bangge gak aku ann.hehe!~ Tongue

Pastu , lecturer aku suruh aku nakal-nakal skit , suruh raba-raba  usik-usik perempuan yang lalu lalang kat booth kitaorang nanti.haha~ abeslahh.. Time ni la nak jadi setan manusia yang bertopengkan banana. Big Grin 

Dan yang paling mencabar lagi , lecturer aku suruh aku pakai pyjamas ( baju tido ) , dan buat shuffle depan orang ramai. Wahhh~ dasyat beb! heheh. time ni lah nak tunjuk skill terpendam ni. miahahah.. kalau tergolek mesti kelakor..miahahaha.. Crying

Dan aku kena jadi seperti ini

wahhh~ hensem gak banana ni kan? hahhaa..

sapa nak tgk datang lah kolej aku , 25 haribulan mac 2009

kat Kolej PTPL , Shah ALAM seksyen 13 okeh.~

7 comments:

teMan said... [Kalau Berani Jawablah :)]

ahaks..tomei sungguh..
awat sbyk2 buah jadi nanaba neh :p
ekceli bape byk blog ada neh?
and mana satu lebey aktip?
rajim sungguh nak handle bebyk..
neway nice blog!

PrincessKawaii said... [Kalau Berani Jawablah :)]

25 haribulan mac bukan dah lepas ke??
tp knepa anda br nak post about benda ni/??

| Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said... [Kalau Berani Jawablah :)]

waa!
jadi maskot banana?jgn lupe amik gambar..letak kat blog nnt ye..:)

ceh!raba2 pumpuan?nsb bek yana xdapat datang bsok kat kolej!
hahaha..xpun kalo yana dtg,yana nak gthu sume org jgn dekat dgn org yang bertopengkan pisang..dye nak raba2 nnt..hha

selamat berjaya!:)

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

hahaha~ apa la yana ni.dok dengki je.
bukan selalu ann jadi pisang.pe slhnya.hehehehe

pembetulan 25 APRIL bukan 25 MAC

husdha antika said... [Kalau Berani Jawablah :)]

saya x suruh pu u raba-raba pompuan la shishi.. syay suruh u kaco-kaco aweks je....


-pn husdha-

husdha antika said... [Kalau Berani Jawablah :)]

oip..pembetulan...

saya x suruh u raba-raba pompuan ye shishi..
saya suruh u kaco2 awek jer....

-pn husdha

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

alamak. pn husdha pon ada baca blog sy. :D
adoiyai kantoi pulak.
sy guro je tu..hehehe

Post a Comment

Menarik .. Tertarik .. Memang De'Boom

Kurang duit BELANJA? nak dapat duit tambahan secara PERCUMA?

Senang je tak perlu credit card , mudah dan selamat.

Klik DAFTAR sekarang!

Recent Posts