Subscribe:

Pages

Followers

Monday, February 8, 2010

Tioman Island , Here I Come !

Tunggu la kau , nanti aku datang. :)
Haha.. excited gila beta , bila diberitahu kami satu family beso ni akan jalan-jalan kat Tioman Island. Excited ooi.
Kih3 ... Plan asal ingatkan nak pergi Pulau Perhentian , but diberitahu pakar ramal kaji cuaca , angin laut kat sana tak berapa nak bagus sekarang ni. So kitaorang pun cancel kan la reservation chalet kat sana. :D

Ni pulak haa, nak ke Tioman . Baru nak reserve ni ha. Esok la aku reserve kan.
Aku dah survey dah tempat nye kat tenet, and yang terpaut kat hati aku sekarang ni , ialah IDAMAN BITCH BEACH RESORT.
Pantainye nye pon lawa jee. Air nye pon masih jernih.
Kalau rasa nak tanduk batu karang leh la datang sini. Try tandok. Huhu :)

Tioman ni , aku tak ingat pernah pergi ke tak . Rasa cam pernah pergi , tapi tak tahu la beta tahun bila kan.
Dah berdekat agaknya tak berjalan jaoh-jaoh secara grouping family ni ha. Hope- hope best arr.
Aku dengar , pulau tu nanti jadi milik kami kalau tido sana. Yeahhhaaaa! Boleh buat mcm2 la kat sana nanti :P
Aku cam besa la , main-main dengan kamera DSLR kesygan ku itu . WALAUPUN sedikit kecewa sebab , Sigma aku rosak . Tak dapat nak skodeng awek hawaaiiii :P . Tapi still leh guna la.Tunggu je la gambar dari gadget kesayangan aku tu k.

Sedikit gambar untuk tatapan umum :)





5 comments:

wanie said... [Kalau Berani Jawablah :)]

hellamakkk! tioman! last pegi msa drjh 2! gila bez view dia~

inciktaktaopape said... [Kalau Berani Jawablah :)]

pantai timur da ok skarang ni...
bebas dari musim tengkujuh da...
jadi perhentian da leh gi...
dua2 pown best kalo gi..
hehehe

e p i x ____ said... [Kalau Berani Jawablah :)]

apit :- huhu :) tak kisah la gi mana2 skarang. aku call sgala hotel kat terenganu tu sma full.. hehe.

wunny :- nak join?

inciktaktaopape said... [Kalau Berani Jawablah :)]

full..??
CNY ma....
biasa la tuh..
kasi book awal2 sikit...
hehehe

amalina sahaja said... [Kalau Berani Jawablah :)]

nenek rock :D

Post a Comment

Menarik .. Tertarik .. Memang De'Boom

Kurang duit BELANJA? nak dapat duit tambahan secara PERCUMA?

Senang je tak perlu credit card , mudah dan selamat.

Klik DAFTAR sekarang!

Recent Posts