Subscribe:

Pages

Followers

Wednesday, March 24, 2010

Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Salam Rindu Buat Semua Sang Kekasih Di Luar Sana.

Dimulakan dengan salam sejahtera buat yang bukan Muslim dan aku doakan semua pembaca blog aku dalam keadaan sehat-sehat seadaanya :)

Rindu pulak rasanya dah lama tak update blog . Iyelah asyik sebuk memanjang ja. Mana nak sempat update blog. Tambahan pulak , internet connection aku kena bared , lagi lah aku langsung tak berkesempatan nak update blog kesayangan aku ni ha.

Dan korang mesti tahu padah tak update blog and tak ping kat geng blogger kan?? Terus jatuh visitor aku.. Huwaaa! Dari ratusan ribu orang , tinggal TIGA (3) orang je yang datang melawat blog aku hari ni. Hancur Punah Harapan. Tapi tak mengapa , NUFFNANG masih berjalan.  Alhamdulillah Syukur.

Heheee!~ Orait , seperti dijanjikan dalam post yang sebelumnya , aku ada kata nak UPLOAD banyak gambar untuk korang kan?? Heeheee! Usha dan comment la yee. Walaupun gambarnya tak seberapa, tapi biarlah. Ini blog aku , bukan blog korang. :)







Nota :- Semua gambar candid , kalau sesiapa empunya badan terasa gambar dia ada dalam ni , sila gitau saya. Saya akan remove dengan segera :) Harap Maklum .

Sekian Wasalam

0 comments:

Post a Comment

Menarik .. Tertarik .. Memang De'Boom

Kurang duit BELANJA? nak dapat duit tambahan secara PERCUMA?

Senang je tak perlu credit card , mudah dan selamat.

Klik DAFTAR sekarang!

Recent Posts